Maastricht

Een tijd terug kreeg ik deze mail:
Hallo Ger,
 
Het is al weer een tijdje geleden dat we elkaar gesproken hebben.
Vanuit de cliëntenraad is mij onze rondleiding door Maastricht als een mooie herinnering bijgebleven.
Ook aan het einde van die dag toen we afscheid namen heb ik niet vergeten, dat als we eens een gids voor Maastricht nodig hebben we altijd aan kunnen kloppen.
Ger op 5 augustus heb ik een dagje Maastricht gepland met 2 andere vrienden en hun vrouwen.
Kortom samen met mijn vrouw totaal 6 personen naar Maastricht, durf ik wel te vragen of jij zin en tijd hebt om ons een rondleiding te geven.

Op 5 augustus heb ik dan ook een rondleiding door Maastricht gegeven.
Het was een leuke ervaring Maastricht te laten zien aan mensen die de stad niet kennen.
Ze vonden het een prachtige stad.

Zelf heb ik een mooie dag gevonden.
Lekker op de fiets op en neer naar Maastricht.
Bleek ook nog de Ridderronde gehouden te worden.
Nee, dat beviel wel.

Oh ja, voor John.
Nu weet in iedergeval één SP er uit Oss hoe mooi Maastricht is 🙂

4 Reacties to “Maastricht”

  1. john Says:

    Unne super sjoene daag, de volgende kier gaon iech ouch met
    groet
    John

  2. Ger ten Haaf Says:

    Daar houd ik je aan !!!!!

  3. Jan Says:

    Hallo Ger
    Je heb toch niet het gesloopte van de Sphinx laten zien?
    Daar waar Belveder zou moeten komen, met zijn woningen en kleine straatjes aan de achterkant van de Eiffel. Er is nu een heel groot parkeerterrein gerealiseerd. en dat is het.
    Verder is het een troosteloze aanblik.

  4. Ger ten Haaf Says:

    Hoi Jan,

    Neen, gelukkig ben ik daar niet geweest.
    Doe ik dan binnenkort wel een keer, als ik alleen ben.

    Groet,
    Ger

Geef een reactie

