Tweede Kamer

Op woensdag 1 juli zat ik op de tribune van de vaste kamercommissie van Sociale zaken en werkgelegenheid.

Op de agenda stond onder anderen de evaluatie van herbeoordelingen van de WAO.
Donner en UWV claimen dat de herbeoordelingen een succes waren.
De FNV denkt daar anders over en wilde dat laten zien door weer aanwezig te zijn.

Ik had er wel om 5 uur s’ morgens voor moeten opstaan.
Maar een ritje naar Den Haag met een vakbondscollega hoort tot de aangename zaken.
Rond half vijf s’middags was ik terug.

Over de Tweede Kamer.
Ik ben er weer geweest.
Ik heb ze weer bezig gezien met hun spelletje.
Ik heb er nu wel weer genoeg van voor een jaartje of zo.

6 Reacties to “Tweede Kamer”

  1. john Says:

    hallo Ger, leuk te lezen dat het bloed door de politieke aderen blijft stromen en je nog steeds het spelletje door hebt. Na de zomer begin ik weer met de WSW. Je weet dat ik als voorvechter voor een echte sociale werkplaats de MTB op de korrel heb. Maar er zijn nog meer mensen die in de WSW zitten en die door rapport de Vries ernstig in de problemen gaan komen. Op 10 augustus heb ik met Paul Lempens afgesproken voor een gesprek ik wil in en rond Maastricht een WSW werkgroep oprichten, Iets voor jou voor deelname en aan mijn schouders mee te vechten?

    Verder veel succes met je cluppie Roda had even nog het gevoel dat er een derby tussen die vaan us in zat maar helaas nog 1 jaartje wachten
    John

  2. Ger ten Haaf Says:

    John,

    Ik weet niet zoveel van de WSW.
    Heb wel van alles gehoord daar niet van.
    Maar we kunnen er eens over van gedachten wisselen.
    Ik zeg niet bij voorbaat neen.

    Over die Vaan uch?
    Zorg jij voor de kaartjes?

    😉
    Groet,
    Ger

  3. john Says:

    Graag wil ik je meenemen in het land van de WSW. Ik stel voor dit na de vakantietijd op te nemen. Ik zou het prettig vinden een kameraad erbij.

    Wat betreft de kaartjes komt in orde maar dan moeten wij eerst hopen dat de een niet degradeert en dat de ander moet promoveren

  4. Ger ten Haaf Says:

    John,

    [Quote= Ik stel voor dit na de vakantietijd op te nemen.]
    Zeker doen, ik kijk er naar uit.

    [Quote=de ander moet promoveren]
    Ik kies voor die optie.

    Prettig weekend en groeten aan Hilde,
    Ger

  5. pierre Says:

    Beste Ger,

    Ooit ook in de hol van de Leeuw geweest, en de circus draait nog steeds door.

    Binnenkort zal onze Apple-dompteur in Aken iets plannen en het Apple gesprek zal zeker zo niet beter zijn als in de Tweede Kmaer.
    groet
    Pierre

  6. Ger ten Haaf Says:

    Pierre,

    Kijk daar toch meer naar uit dan terug naar den Haag

Geef een reactie

