Back to the roots

Onder de naam: Back to the roots, vond dit jaar de open dag plaats van Roda JC.
Om de een of andere reden vond die open dag plaats op kaalheide.
Voor mij nog steed het stadion.
En ondanks alle ongein die het bestuur van Roda JC heeft uitgehaald het afgelopen jaar, was dit stadion voor mij aanleiding om nog eens naar mijn oude clubje te gaan. En zeker als daar ook nog een wedstrijd tegen oud spelers op het programma staat.

Al met al hebben Ria, Marianne en ik een rustige en gezellige vrijdag namidddag beleefd op Kaalhei.
De oude overdekte staantribune miste ik wel.
Wat heb ik van af daar heel wat wedstrijden gevolgd.

Maar ja, Los mar joa.

Geef een reactie

